Vendela's MÅSTE HA !

Ja, mina måste ha det viktigaste först, mitt ``rum`` kallar vi det. Men vi SKA göra om det till sommarn=)

SKA!!!


~ Vendela's måste ha till rummet~

1. VÄNNA Spegel349kr
2. ODDA Förvaringsmöbel med klädträd1495kr
3. NORESUND Avlastningsbord199kr
4. MÖRRUM Sängstomme med förvaring2295kr
5. KROKEN Bestickställ19kr
6. KROKEN Stång29kr

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

~ Vendelas ~måste ha ~

1. 949kr ( OnOff)
2.  ....Kr
3. Om jag kunde drömma, När jag hör din röst, Så länge vi båda andas (Aja ALLA twilight böcker utom Ljudet av ditt hjärta.)
4 . I don't know?

Det var liiite av allt mitt måste ha!



( Skulle ni se allt annat skulle ni få mardrömmar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0