ToDay:

Ja, idag så kanske jag ska vara med världens bästa ( Effe ) men inte den andra världens bästa :(, ( Molly )
Så hoppas att jag kan vara med världens bästa nr.1 i såna fall ;)....
Igår så for vi ju till Birsta, och sen skulle vi till Alnön;) .
Jag köpte 2 New moon plancher* ( Stavning ) och en spotlight från Ikea till mitt rum.
Och sen så fick jag ju Bellas Box, som  var (Y)!
Det (N) var att jag inte hittade min skolavslutnings klänning från GinaTricot ;(! Det fanns bara en suuperful beige* (stavning? ) SuperFul lila ;((!!!!!!
Annars var allt toppen i går!!! Klänningen från GinaTricot ,


VärldensBästa nr.1

VärldensBästa nr.2

Heidååii, måste ringa Effe<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0