gjort .

Idag har jag köpt en sorts lera som ser ut som sten..Oxå har jag köpt den 3:de boken av stephanie meyer =)
Ljudet av ditt hjärta! Också förstås melodifestivalen 2010 skivan =) Men igenkligen*
skulle jag köpa en vodo-docka och tänka på en ful o ireterrande person..Bara Amanda.H vet =)! 1.om jag kunde drömma     2. När jag hör din röst                                          3.ljudet av ditt hjärta
4. så länge vi båda andas =)!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skriver nog mer imorgon för jag ska se på melodifestivalen =)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0