Idag den 3/6-10

Idag har vi haft typ som något.... Vad heter det nu igen, joo typ `` Operation syskon-skola`` Tror jag....
Så jag har varit ledig idag;D.
Klev upp typ 7.30 gick ner och sa Hej till Mamma & Victor, sen gick jag upp igen ochsåg på extra matrialet från New Moon, Bella's Box:).
Och Edward är bara med i 30min i New Moon :O.
Och sen typ vid 8.30 gick jag ner och åt frukost;) Sen gick jag upp och då börjar det tråkiga-.-

Jag måste städa mitt rum och då flyttar jag också om liiite ;) Sen går jag ner och ser på The Hills ;)
Då får man se ner Spencer & Heidi gifter sig:)
Sen vid 16-17.00 måste jag laga mat, första gången jag gör det själv :/
Sen så sitter jag här. :)


Bilden på min lastbil ksk inte syns för min dator har ett damp fel:S ( Även känd Jonny ;D Min lilla `` Kompis`` Kallar jag honom ;D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0