idaag.

Idag ska vi fara på kalas =) faktist 2 st! det första kalaset är hemma oss linus.N det andra kalaset är hemma oss Charlie. Sen ska vi ju såklart se på melodi festivalen! KulKul..

 

 

 

Det går inte att ladda upp nån bild så då gör jag så här i stället....  

                                                                      jag     säger    vampyr                 

 

 

Du säger Paris Hilton.

Jag säger Bella Swan.

Du säger Zac Efron.

Jag säger Edward Cullen.

Du säger pop.

Jag säger blod.

Du säger vampyrer är skrämmande.

Jag säger Vampyrer är skit coola.

Du säger Hollywood

Jag säger Forks

Sätt på din profil om du älskar Twilight:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0